.

Tuesday, June 21, 2011

10 On Tuesday

  1. Deciding to not put on sunblock on an 91 degree day was not a good idea.


  2. Did anyone else watch the season finale of The Killing? I loved the show & I loved the twisted finale...why did it have to end?

  3. That effing cleaning fairy has yet to show up . That biatch is gonna get her ass chewed out when she finally rolls around. This place is a pig sty!

  4. There's nothing worse than having buyers remorse except not having it because you were too cheap to spend those $13 on that cute dress.

  5. Rusty & I couldn't decide which movie to watch (Super 8 or X-Men) this past weekend so we didn't end up seeing anything...smart right? Nope, I didn't think so either.

  6. Self involved people really get under my skin. That is of course until it comes to me being self involved, cause then it's totally acceptable.

  7. The new Miss USA claims medical mari-ji-wana is a-ok in her book but I'm guessing all Maryjane is ok with her. She just wasn't able to say it out loud because that little crown would have never made it to her head otherwise.

  8. Bad Teacher... I really really really want to see this!



  9. Rusty's meeting two guys from a nerd gold prospector group today at their place. I know he'll be ok but in the back of my mind I'm wondering if they're planning on butchering him & eating his remains. Yeah...my brain's pretty fucked up like that.

  10. Ha ha, this totally made me laugh. I'd totally say it.


Photobucket

9 comments:

  1. I want to watch X-Men and Bad Teacher.

    I can't believe the tan on your shoulder...wow!

    ReplyDelete
  2. You crack me up! I love numbers 3 and 4. Totally made me smile.

    ReplyDelete
  3. 1. Ouch. Fail.

    2. YES! And holy crap was I totally NOT expecting that! So good!

    3. Sorry. I've been hogging her lately.

    4. I do that all the time. It's kinda pathetic.

    5. Don't feel bad, we do it too. Mostly with places to eat.

    7. That is the ONLY reason I enjoy watching pageants. I love seeing the girls talk around the issues, all while trying to keep the lipstick off their teeth.

    8. Ditto!

    9. Well...er...good luck to Rusty today?

    10. HA!

    ReplyDelete
  4. Been using the sunblock often and I am getting tired of it. The girls just informed me they want to go swimming. Groans. I just want to rest.

    ReplyDelete
  5. I didn't think to put on sunblock last Saturday when I was at the Summer Solstice festival. It was 68 degrees and I still managed to get fried!

    ReplyDelete
  6. i also want to see bad teacher and horrible bosses. see the trend there? haha ms. cali didn't answer it well, but the fact that she's from cali made me like her. :)

    ReplyDelete
  7. The cleaning fairy never shows up at my house. I hate her.

    And yikes for no sunblock!!

    ReplyDelete
  8. 6. Uh, duh. Isn't that one of the Golden Testament Unto You things?

    Also: I wanna see Bad Teacher too!!

    ReplyDelete
  9. You should have seen both movies, they were both really good. And I can't wait to see Bad Teacher. I think we're going to try to go on opening night in case the baby decides to come and we aren't able to see anymore movies for a while!

    ReplyDelete

I love comments!